Obchodní podmínky
V následujícím textu naleznete informace týkající se podmínek nákupu v tomto internetovém obchodě. Odesláním objednávky nebo převzetím objednaného zboží dáváte najevo souhlas s níže uvedenými obchodními podmínkami.
Objednávka
1. Objednávku zboží vytvoříte postupem, který je podrobně popsán v návodu Jak nakupovat. Minimální hodnota objednávky není stanovena.
2. Po odeslání objednávky Vám bude odesláno e-mailem její potvrzení, případně Vás telefonicky kontaktujeme. V případě, že v tomto potvrzení naleznete nějaké nesrovnalosti, kontaktujte nás okamžitě e-mailem ( v sekci Napište nám).
3. Objednávku lze stornovat do jedné hodiny po odeslání objednávky prostřednictvím e-mailu v sekci Napište nám.
Osobní odběr
adresa: bude sdělena po předchozí domluvě ( Ostrava )
Doručení zboží a způsob úhrady
1. Zboží zasíláme v České republice výhradně na dobírku jako balík do ruky. Cena dobírky je 150,- Kč-v případě maloobjemového zboží, při větším objemu zásilky 300,-kč (kapoty, dveře, nárazníky atd). V případě že je nutno zasílané zboží obsáhnout do více balíků, popř. je zásilka neskladná,bude cena upravena a zákazníkovi včas oznámena(např.formou potvrzení objednávky).Cena dobírky je automaticky přičtena k ceně zboží. Náklady spojené s balicím materiálem jsou zahrnuty v ceně.
2. Zboží se hradí v hotovosti při převzetí balíčku.
3. V každém balíčku je přiložena faktura, kterou je nutné uschovat pro případ reklamace zboží.
4. Zboží je odesíláno většinou do 48hodin po obdržení objednávky (ve výjímečných případech nejpozději do 10 dnů - po dohodě se zákazníkem).
5. Dle našich smluvních podmínek by měla být zásilka na poště uložena 15 dnů, pak se v případě nevyzvednutí vrací nazpět.
Kontrola dodávky
V případě, že dobírkový balíček přijde viditelně poškozen, kdy je tedy předpoklad, že zboží může být poškozeno, nepřebírejte tento balíček od pošty. Dopravce (pošta) s Vámi následně sepíše protokol o shledané závadě a zásilka bude doručena zpět odesílateli.
Skutečnost o shledané závadě při doručení a sepsání protokolu nám prosím neprodleně oznamte a dohodneme se na dalším postupu, např. novém zaslání zboží.
Na pozdější reklamaci závady (poškození zboží při přepravě, chybějící zboží v balíku apod.) zjištěné až mimo přítomnost poštovního doručovatele, není možno brát ohled.
Reklamace
VRACENÍ PĚNĚZ PŘI VÁMI ŠPATNĚ OBJEDNANÉM ZBOŽÍ POUZE ZA ZBOŽÍ,BEZ POŠTOVNÉHO!!
Reklamace se řídí občanským zákoníkem. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé nevhodným užíváním věci, na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, ani na vady, pro které byla sjednána nižší cena.
Při reklamaci je nutné dodržet tento postup:
- O reklamaci nás informujte telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu v sekci Napište nám. Zde uveďte jméno, příjmení, adresu a důvod reklamace.
- Se zbožím musí být vrácena také faktura, bez ní nebude reklamace vyřízena.
- Zboží zasílejte jako běžný balík, zásilky na dobírku nebudou přijaty. Zboží vám bude obratem vyměněno,popř.budou vráceny peníze.
Zrušení objednávky ze strany provozovatele obchodu
- Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku nebo její část v případech, že zboží se již nevyrábí nebo nedodává, není skladem nebo se změnila výrazným způsobem cena zboží.
- O zrušení či změně v objednávce z výše uvedených důvodů budete informováni a další postup bude po dohodě s vámi.
Bezpečnostní ujednání
1. Ochrana osobních dat - provozovatel internetového obchodu prohlašuje a zavazuje se, že veškeré údaje, které získá od svých zákazníků a které jsou potřebné k objednání produktů on-line, budou sloužit pouze pro komunikaci se zákazníkem a nebudou dány k dispozici třetím osobám.
2. Všechny nabízené produkty jsou v České republice legální. V případě nesprávného použití neneseme žádnou zodpovědnost.
Upozornění:
1. Nákup zboží je možný přes internet nebo přímo osobně u nás.
Děkujeme Vám za přečtení těchto obchodních podmínek. Další dotazy rádi zodpovíme e-mailem.