Ford Focus mk1 RS ( r0mik )
Motor:
2.0 16V Turbo (základ 158kW)
Magnecor zapalovací kabely 8mm
BoostJunky Air2Air Intercooler kit
Bailey DV30 Dump Valve
Forge actuator
Blitz SBC iD III boost controller
CarPartsExpress kit otevreneho sani + přesun filtru za světlo
Decat
BoostJunky trubkové výfukové svody
Milltek CATBACK vyfuk
Remap řídící jednotky
AP racing přítlačák a lamela spojky
Quaife samosvorný diferenciál
Garrett GT25 turbodmychadlo
SPAL ventilátory sahar
Brzdy:
Brembo přední 4pístkové třmeny
Tar:ox F2000 přední kotouče
Goodridge pancéřr brzdové hadičky
Ate DOT4 Super Blue racing brzdová kapalina
Podvozek:
H&R stabilizátory
H&R rozšiřující podložky 10mm
Prothane polyuretan silentblocky
BC racing stavitelný podvozek (výška, tuhost, odklony)
OZ racing 18" kované kola + Kumho KU36 225/40 (běžné ježdění)
OZ racing 18" kované kola + slicky BF Goodrich A03 225/40 (track days)
Magnecor zapalovací kabely 8mm
BoostJunky Air2Air Intercooler kit
Bailey DV30 Dump Valve
Forge actuator
Blitz SBC iD III boost controller
CarPartsExpress kit otevreneho sani + přesun filtru za světlo
Decat
BoostJunky trubkové výfukové svody
Milltek CATBACK vyfuk
Remap řídící jednotky
AP racing přítlačák a lamela spojky
Quaife samosvorný diferenciál
Garrett GT25 turbodmychadlo
SPAL ventilátory sahar
Brzdy:
Brembo přední 4pístkové třmeny
Tar:ox F2000 přední kotouče
Goodridge pancéřr brzdové hadičky
Ate DOT4 Super Blue racing brzdová kapalina
Podvozek:
H&R stabilizátory
H&R rozšiřující podložky 10mm
Prothane polyuretan silentblocky
BC racing stavitelný podvozek (výška, tuhost, odklony)
OZ racing 18" kované kola + Kumho KU36 225/40 (běžné ježdění)
OZ racing 18" kované kola + slicky BF Goodrich A03 225/40 (track days)
Ronal "MP3" 17" + 205/45 (zimní sada)
Exteriér:
přední ST170 světla
oranžové bocni + přední blinkry
Splitter předního nárazníku
Interiér:
ScanGauge II přídavné budíky
origo volant přečalouněný do broušené kůže
3bodové pásy Schroth
Sparco sedačky (kůže, broušená kůže)
Sparco hliníkové pedály, madlo ruční brzdy, řadící páka
Exteriér:
přední ST170 světla
oranžové bocni + přední blinkry
Splitter předního nárazníku
Interiér:
ScanGauge II přídavné budíky
origo volant přečalouněný do broušené kůže
3bodové pásy Schroth
Sparco sedačky (kůže, broušená kůže)
Sparco hliníkové pedály, madlo ruční brzdy, řadící páka

Ford Focus mk1 ST170 ( r0mik )
Motor:
2.0 16V (základ 127kW)
2.0 16V (základ 127kW)
decat (focus-garáž)
převodovka IB5 z Focus mk1 1.8 16V
samosvorný diferenciál z Escort RST
jednohmotý setrvačník z Focus mk1 1.6 16V
sundána komplet klima
Brzdy:
original ST170 (300mm kotouče vpředu, 280mm vzadu)
Podvozek:
H&R pružiny
ST170 17" kola + Pirelli Pzero nero 215/45 (běžné ježdění)
Team Dynamics Pro Race 1.2 16" + 205/40 (track days)
Ronal 16" + 205/55 (zimní sada)
Exteriér:
Exteriér:
přední ST170 světla
mřížka mezi světla Focus mk1 před facelift Ambiente
oranžové boční blinkry
spoiler Seat Ibiza
oranžové boční blinkry
spoiler Seat Ibiza
mřížka nárazníku Focus mk1 facelift
Interiér:
Sparco sedačky (kůže, broušená kůže) původem z RS
RS volant
středový tunel Focus SVT
odlehčeno o všechno tlumení
příplatkové komplet audiophille audio
Ford Escort mk7 RS300 ( radek124 )
*momentálně se na tom pracuje*
Fotogalerie: Projekty & reference
Tato fotogalerie je prázdná.